vanaf de stoel van de burgemeester

6 november 2013 - Van, Turkije

Ik zit nu op de stoel van de burgemeester van een klein dorpje aan de grens met Iran(in de buurt van Van). Het zal dus niet een al te lang verhaal worden denk ik.

Voor de oplettende lezer is te zien dat ik de afgelopen week heel weinig afstand heb afgelegt. Ik had in Diyarnnakis waar ik sliep bij de jongen van warmshowers een erg leuke tijd. Hij was leraar en ik mocht mee naar zijn lessen, ben de stad in gegaan en heb zn vrienden ontmoet en had in de avond een huisfeest incl. eten. Erg leuk allemaal al had ik op de huisfeestje iets verkeerds gegeten waardoor ik een voetsel vergiftiging kreeg en 4 dagen niet kon fietsen. Baalde ik erg van maar er was niets aan te doen. Ondertussen ben ik weer helemaal beter en gaat het fietsen ook weer lekker. Het weer is hier nog steeds erg goed, al begint het wel kouder te worden(vooral op hoogte). Ik heb gister een fietser uit Ankara ontmoet die ook naar Iran gaat en we zouden vandaag de grens over gaan. Tijdens het fietsen zagen we een groot meer vol flamingo's. We hebben besloten om een dagje bij dit meer te blijven en hier vanacht te kamperen. Morgen dus de grens van Iran over! Ik weet niet zeker of deze site het doet in Iran ommdat alle sociale media verboden is, dus er bestaat een kans dat ik er een tijdje niks op kan zetten.

Dag 65    0     Huis

dag 74      50     wild

Groetjes

1. Annemarie:
    6 november 2013
    Fijn dat je weer beter bent Max! Geweldig flamingo's in Turkije.
  2. Peter:
    6 november 2013
    Heb je ook zijn ketting om nu? ;)
    Goed te horen dat je zulke toffe dingen meemaakt. Ben heel erg benieuwd hoe Iran is
  3. Lilian❤️🎶:
    6 november 2013
    Gedwongen rust is altijd ergens goed voor, en wat had je dan gegeten overreden hond? Ben heel benieuwd naar Iran.
    Fiets Bo is een koghamyata wat en moeilijk woordzeg, met elec schakeling,wat dat ok moge weze.... Rijdt als een trein
  4. Jeroen h:
    Awesome!!!!!
  5. Alice:
    6 november 2013
    Mooi stukje weer Max, ik ben blij te horen dat het weer goed gaat met je!
  6. Ilvi:
    14 november 2013
    Niet meer ziek worden!! Let op wat je eet ;)