onbekend gebied

9 september 2013 - Muggia, Italië

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in trieste en slaap op een camping in Muggia. Ik heb mezelf vandaag maar weer een rustdag gegund aangezien ik weer ruim 1000 km in een weekje heb gereden. Ik heb alleen maar heel erg mooi weer gehad en ik hoop dat dat nog een tijdje aanhoud!

Ik begin nu aardig te wennen aan het reizen. Het is grappig om te merken hoe ik zo langzamerhand een vaste routine krijg in alle dingen die ik dagelijks moet doen. Mijn tent wordt elke avond hetzelfde ingericht, ik neem om de dezelfde momenten pauze, als ik aan kom dan heb ik een vaste volgorde van handelen(altijd eerst koken, dan omgeving verkennen, dan tent opzetten, tent inrichten, lezen en en dan slapen). In de ochtend heb ik dan weer een vaste volgorde en dat herhaald zich zo ongeveer elke dag.

Het fietsen gaat me, op een zere kont een beetje last van mijn achillespees na ook erg goed af. Ik stap in de ochtend op en kan met alle plezier de hele dag fietsen. Onderstaand me dag afstanden met slaapplek. ik heb al meerdere keren mijn tent bij iemand in de tuin mogen zetten. De plaats waar ik geslapen heb zie in mijn route.

dag 1. 140, bij oma.

dag 2. 160, in tuin

dag 3. 125  wildkamperen.

dag 4. 145 camping

dag 13. 145 camping.

dag 14. 180 in tuin.

dag 15 190 camping

dag 16 0 camping

Ik heb onderweg al heel veel aardige mensen ontmoet. heb onwijs veel gekregen. de mensen die ik tegen kom zijn erg behulpzaam en gastvrij.

Groetjes max

1. Lilian❤️🎶:
    9 september 2013
    Leuk leuk,heb je al heuvels gehad? En hoe ging dat met die zware fiets? Vind dat je wel veel km maakt zelf Bo zei sodeju, vergeet niet voltaren op je kont te smeren als je gaat slapen,kan je ook niet van je zadel glijen groet lilian
  2. Carry:
    9 september 2013
    Hoi schat, het klinkt allemaal als een heerlijke vakantie. Heb je nog niet bij iemand warm shower gedaan?
    Hier in Nederland begint het weer nu wat minder te worden en het wordt weer vroeger donker.
    Fiets je niet te snel anders ben je te vroeg op je eindpunt:)
    Kijk uit naar je volgende verhaal
    Xarry
  3. Pien:
    9 september 2013
    Eindelijk een wat langer verhaal Max! Leuk om te lezen. Heel veel plezier nog en doe voorzichtig! xx Pien
  4. Jeroen V:
    Mooi de afstanden bijgehouden
  5. Sylvia:
    10 september 2013
    Leuk om te lezen hoe je reis verloopt.
    Trots dat je al zo ver bent.

xxx
  6. Denise:
    12 september 2013
    Wat een kmters man! We zijn elkaar net mis gelopen in Italië :-) heel veel plezier en geniet van het onbekende gebied! Dikke kus
  7. Tim:
    12 september 2013
    Lekker bezig Max! Leuk om te lezen. Doet me denken aan onze terugreis door Duitsland (kippenstukkie vergeleken met jou tocht). Moest er ook weer aan denken dat jij daar ook zo'n plezier in had, terwijl ik soms n beetje aan het chagarijnen was;).. En leuk dat je nu soms ook bij mensen in de tuin slaapt! Heeel vet, zet 'm op en k blijf t volgen