kort

1 september 2013 - Huningue, Frankrijk

hoi allemaal, hier even een kort berichtje van mij. Ik ben nu in basel en het eerste deel van mijn route zit erop. Ik heb ja 1000 km in 7 dagen vandaag mijn eerste en wel verdiende rustdag gehad en vertrek morgen in de richting van noord italië om daarna naar het oosten richting turkije te fietsen. Het gaat goed met je en het reizen bevalt je wel. Ik zitnu op een klein ding te typen en dat vind ik maar niks. Als ik bij een internet café ben zal ik iets uitgebreider verslag doen van de fantastische dingen die ik tot nu toe mee gemaakt heb. Groetjes

1. Tim:
    1 september 2013
    Zet'm op max!:)
  2. Mathijs:
    1 september 2013
    Leuk!!! Ik zeg binnen 12 weken Thailand bereikt..

Enjoy!
  3. Ilvi:
    2 september 2013
    1000km?! Denk ff aan je lichaam joh bikkel!!
    Geniet van je rustdag en doe voorzichtig!
    Kijk uit naar je volgende bericht!
    Kusjes
  4. Denise:
    Topper!!! Geniet ervan!
    Kus
  5. Kees van Boxel:
    2 september 2013
    Dat gaat voorspoedig. Vergeet niet al het moois om te heen te bekijken en af en toe een kiekje te maken. Kunnen wij later ook nog een beetje meegenieten!
    Go (to the) MAX!!!
  6. Lilian❤️🎶:
    2 september 2013
    Ik doe het je niet na.......... Heel goed dat km vreten ben je snel weer terug,weet dat je gemist wordt. Je weet het leef en geniet!!! Tot de volgende ronde.
  7. Carry:
    2 september 2013
    Jeetje Max ik ben trots op je. Geniet van je rustdag en hoop weer snel wat van je te horen.
    Luf joe
  8. Mikki:
    3 september 2013
    goedzo max ben trots op je! op naar de volgende kilometers!! vergeet geen fotos te maken en vooral te genieten!

xx
  9. Jan h:
    3 september 2013
    lekker bezig max!! geniet van je reis en wees voorzichtig!